torsdag, maj 07, 2009

Ledig torsdag

Ja en hel ledig dag i dag, det kan alltså hända i mitt liv oxå ;-P
Har varit väldans växlande väder i dag sol, moln, regn mer sol mer regn, ja mycket svårt för vädergudarna att bestämma sig tydligen. Satt iaf på ballkongen en stund medans det var sol. Annars har jag mest hållt mig inne tagit det lugnt och kopplat av:-)

I går kväll åkte min älskling bort och blir borta till på söndag och som jag hört tidigare så skulle det inte finnas nån mottagning alls på mobilen där, jag som har ett så stort telefon beroende och bara måste få prata med han nästan varje dag Nu skulle jag få vänta enda till på söndag kväll.... Jaja var bara ta det och se glad ut.
Men vilken överraskning jag fick i dag då istället när han ringde för han hade mottagning nånstans, blev jätte glad och nu kan jag nog sova gott i natt oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar