torsdag, maj 21, 2009

usch-dagar

usch vad illa allt gått senaste dagarna. I tisdags när jag skulle cykla till jobbet upptäckte jag att det var punka på min cykel hurra höll på att komma försent oxå bara för det när jag var tvungen att gå, som tur va så skulle mamma oxå jobba så fick skjuts halva vägen annars hade jag aldrig hunnit. I går förmidda så hjälpte mamma mig att köra cykeln till morfar så han skulle laga den och det gjorde han medan vi var kvar där men sen när vi kom hem igen med cykeln och ställde ner den då var det tomt igen så bara köra tillbaka den till morfar, så nu står den där får väll se när den är klar.

Åkte och åt lunch med Ida och Filip på rhodos underbart gott.

Sen bar det av till Patrik, han hade dock inte slutat jobbet när jag kom men jag passa på att laga midda tills han sluta så då blev det lassange :-) sen vakna min mage och jag hade så ont att jag inte visste riktigt var jag skulle ta vägen. Tanken slog mig att jag kanske då borde varit hemma från jobbet i dag när jag sov så dåligt i natt men inte jag inte, Jag tog mig till jobbet och väl där mådde jag inte så bra blev jätte yr och mådde riktigt illa. Nu har jag iaf fått komma hem och ligger i min säng och ska sova och hoppas på lite bättre dagar nu ett tag.

Saknar Patrik massor är så enormt tomt när han inte är i närheten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar