fredag, maj 15, 2009

Äntligen Fredag

Nu var det en vecka sen jag var här och skrev nåt sist, under den veckan så har det inte hänt nåt intressant alls. Jag har jobbat konstant sen dess och den lediga tid jag haft har jag tillbringat på min balkong :-) Har varit en jobbig vecka på många sätt och jag har inte varit på mitt bästa humör och inte mått världsbäst därför jag inte updaterat.

I dag så är det en ny dag jag är ledig igen och har massor av planer för dagen. Har just varit först på jobbet med lite grejer sen har jag ätit frukost hos Ida på jobbet, nu så ska jag ta mig ner på stan och uträtta dagens ärenden ;-) Ska träffa Ida sen oxå på stan när hon slutat sitt jobb.
I kväll kommer älsklingen :-) längtar så men är så mycket jag måste hinna innan så dags att sätta fart nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar