tisdag, maj 26, 2009

Glass och MAX

Ja i dag har varit en jobbig dag, har jäte ot i mina leder framförallt höfterna. I förmiddags så var min lillebror Filip snäll och körde hem min cykel som varit på punkteringslagning hos morfar och mormor Tack för det :-)
Var med Ida sen oxå en tur till glasoutlet där jag köpte min vas som jag velat ha länge sen blev det glass i hamnen ( första där i år för min del) och en tur till max för lite mat i magen innan jobbet man borde kanske gjort tvärtt om mat först o sen glass men blev lite bakvänt. Jag körde tillbaka Ida till hamnen efter vi ätit och innan jag åkte till jobbet. Sen har jag bara jobbat massor. Fick lite sällskap av mimn arbetskompis som åkte med mig hem och gick härifrån ist.
Nu så ska jag se om jag kan somna, har lite svårt att bestämma mig för hur jag ska ligga för att inte få ont inte alls så lätt det.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar