torsdag, juni 03, 2010

Svår förstådd ?????

Är jag så omöjlig att förstå?? och vågar man inte fråga mig vad jag menar om man inte förstår?
Eller är jag bara så fruktansvärt tråkig att lyssna på så alla bara stänger öronen varje gång jag berättar nåt?
Nu är jag trött på att det aldrig är nån som hör vad jag säger jag berättar ju samma sak om och om igen för vissa personer och ändå har dom inte hört nåt eller fattat vad jag menat.

Aja bara inse nåt fel är det och eftersom det upprepar sig så gissar jag att det är hos mig felet sitter på nåt sätt jag berättar väll på fel sätt ingen som orkar lyssna eller nå sånt.

2 kommentarer:

  1. Om det är mig du syftar på och om det där med patrik och hans systersons student så visste jag ju att han skulle iväg på den, men undrade ju bara om det var något mer han skulle göra eftersom han skulle vara borta hela helgen.. men det fick jag ju förklarat för mig sen. Du hade berättat, du hade bara inte berättat hela historien.. Sen har jag lite för mycket att tänka på förtillfälllet som kanske gör att jag behöver höra vissa saker 2 ggr för att komma ihåg. Men det kanske var riktat till någon annan det vet jag inte.. kram på dig / ida

    SvaraRadera
  2. Det här inlägget är inte riktat till någon enskild person utan till flertalet personer. Har ju kommit på att det inte är nån som lyssnar eftersom det är fler som sagt så du är inte ensam du är bara en av dom.

    SvaraRadera