söndag, juni 13, 2010

Blandad dag

Vilken skön helg. Igår var vi till Trosa och gick på marknaden där med Ellie mycket trevligt hade iaf jag :-) På kvällen sen fick vi besök av en av Patriks kompisar så då blev det ett par öl och lite monopol oxå väldigt trevligt och väldigt sent blev det.

Idag så har vi haft en blandad dag hunnit med massor olika saker med ändrade planer flera gånger under dagen. Skulle ju bara ha en lugn stillsam dag hemma då vi båda är ganska så trötta efter förra veckan, men sen var det ju fint väder så då åkte vi ut och sola och bada på förmiddan/mitt på dagen. Blev en glass i hamnen efter det och sen slutade det med att det blev en tidig midda (grillat) och en tidig Bio såg A-Team var en helt ok film trodde inte jag skulle gilla den men det gjorde jag. Nu så är det snart dags att sova är tok trött kan inte fatta det riktigt.


Har oxå kommit på idag att det mötet som jag varit bombsäker på att jag har i morgon direkt efter jobbet inte alls är i morgon utan på tisdag, vet inte varför jag fått för mig det är i morgon men har varit hel säker på det hela tiden sjukt konstigt men det är väll så det är när man har mycket i huvudet sammtidigt.

1 kommentar: