lördag, juni 19, 2010

En Paddeltur på sjön !

Har Haft en underbar dag i solen. Vi åkte iväg och hyrde kajak och paddla till en jätte mysig ö
för sol och bad var borta i stort sett hela dagen hur skönt som hellst, Klart värt att göras om.
Dagen resulterade även i att jag är knallröd både i ansiktet och över axlarna ser inte klokt ut och det gör aningens ont oxå så klart men får bli bättre på att smörja in mig i fortsättningen förblev smörjet kvar i väskan under hela dagen.
När vi väl kom hem från vårat lilla äventyr och hade varit och handlat inför middan så kom vi inte in i lägenheten, toppen Patrik hade varit så duktig och tappat bort sina hem nycklar och jag hade ju itne mina med mig så fick blien tur ut till mamma fr att hämta reserven. Dock ingen hemma hos mamma så vi kom inte in där heller fick vänta på Simon men sen fick vi nyckeln och kom hem då packa vi upp maten vi handla och vad ligger där jo Patriks nycklar. Jag leta iaf i mina påsar och väskan ordentligt innan vi åkte till mamma.

Har ledig helg nu sen på måndag börjar min semester oxå så är ledig i hela tre veckor hoppas på att vädret håller i sig alla dom veckorna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar