tisdag, juni 08, 2010

Mamma besök:)

Sitter och väntar på att min underbara mamma och Loke ska komma och hälsa på lite:)
Dom hoppade in i bilen nu så är väll snart här.
Blir att umgås med dom ett tag innan mamma börjar jobba sen blir det en tur på stan med Patrik när han slutat jobbet Har lite saker jag måste handla och är ju typ ingen annan jag kan ta med mig som är ledig som dessutom vill gå på samma affärer som jag behöver gå på så då får han följa med :-)
Nä ska väll ta och resa mig härifrån innan mamma dyker upp.

Stort grattis till Ellinor oxå som fyller år idag.

2 kommentarer:

  1. jaaaahaa?? jag tyckte jag ville gå på stan med dig? men du sa att det var till patrik ni skulle handla, men det kanske bara var en undanflykt då? hmm:/

    SvaraRadera
  2. Jag sa han oxå skulle handla och det har han med och jag oxå och du tycker ju inte om dom affärerna som jag kan handla i med bra storlekar dom tycker du ju inte ens om att gå i så då var det inget alternativ i dag då¨jag verkligen var tvungen hitta det jag skulle ha. Hade inte hunnit gå med dig heller för var med mamma först oxå och sen åkte jag med patrik direkt då han sluta hämta han mig där ute.
    Så ingen undanflykt vi båda har köpt kläder till midsommar.

    SvaraRadera