torsdag, juni 03, 2010

Jaktmässa+ Fest+Födelsedagsmidda mm

Ja då har jag just fått höra att det tydligen finns iaf en som fortfarande läser min blogg så det är väll bäst att skriva lite i den igen då. trodde verkligen ingen läste den det är ju iaf aldrig nån som talar om det.

Helgen som var så hade vi fin besök :-D dom kom på lördags morgonen och hämtade oss så åkte vi vidare till jaktmässan i Tullgarn tillsammans för att sedan åka hem till oss grilla och sen blev det fest hela natten lång :-D Hade roligare än jag haft på väldigt länge, så mysiga och roliga människor.Vi avslutade kvällen på Birgers va riktigt bra där med är ju evigheter sedan jag faktiskt var te på krogen men hade en kanon kväll. Hela lördagen var toppen synd bara att det regna lite till och från ochvar ganska så kallt.

Söndagen var ganska så seg jag var allmänt bara skit trött kändes som jag förlorat en hel veckas sömn typ.
Gästerna åkte hem och vi åkt iväg och firade min mamma på hennes födelsedag som oxå inträffade på morsdag fick midda och tårta trevligt och gott.

Ser så fram mot att träffa alla snart igen.

Veckan som varit har inte bestått av så mycket jag jobade mån och tis och igår och idag har jag bara suttit på balkongen och solat så underbart fint väder varmt och skönt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar