torsdag, juni 03, 2010

Ensam

Ja då blev jag återigen ensam en helg då :-( Usch tycker inte alls om det men men ibland måste man.
Patrik är i Åtvidaberg för att fira sin systerson som tar studenten och jag ska jobba hela helgen så kunde inte följa.

Men sen han åkte vid 15.30 så har iaf tiden gått ganska så fort var och åt glass med Zenitha och Elin en sväng och då gick tiden lite fortare och sen har jag pysslat på med lite annat här hemma och tittat lite på tv och så.
Nu är det snart tid att sova oxå tror jag bestämmt.

Ligger i sängen och messar med min älskling för tillfället, är på tok för mycket plats i sängen just nu tycker jag inte om så här mycket plats behöver jag ju ändå inte.

Är iaf glad att det är en av mina vänner som ville umgås lite i helgen när Patrik är borta tiden går ju lite fortare då osså är det ju kul att träffa lite vänner för skväller och annat kul oxå :-D
Tack Zenitha för att du iaf har lite tid över för mig !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar