torsdag, juli 23, 2009

Stugan!

Åkte ut till mamma och Gunnar i deras stuga igår och sola och bada, skulle bara vara där över dagen var tanken, men det slutade med att jag blevkvar lite längre.

Åt lite midda och drack lite gott på kvällen :-)





I dag så har det varit mulet mest hela dagen, jag har plockat massor av blåbär i två omgångar första gången så gick bara jag och Loke ut men det var ju nästan omöjligt att ha han med för varje tuva man plocka i från åt han ifrån + alla andra tuvor och han hoppa och for så blev bara en halv liter då. Mamma plocka lite halon sen gjorde vi paj på det jätte god blev den verkligen.




Sen så gick jag och mamma ut utan Loke en sväng och plocka och då blev det nog säkert 4-5 liter bär vi plocka var inte tänkt vi skulle ha så mycket egentligen utan bara så det skulle räcka till mina pajer jag ska ha i helgen men man dras med på nåt underligt sätt när man väll har börjat.


I kväll så åkte jag in till stan hade nog tänkt stanna i stugan tills i morgon men sen kom annat på tapeten och jag åkte och bowlade med Ida ist. Det var oxå kul fast det var nog mitt personsämsta någonsin men men såna dagar har man ju oxå. Nu så är jag hemma har pratat med min älsling och nu är det natti natti för mig med snart.



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar