lördag, juli 25, 2009

Les, Les, Les

Igår jobbade jag kvälle, helt nice och sen få jobba dag efter det då har man ju lite koll :-)
Dagen på jobbet har varit toppen som vanligt.

Låg vaken halva natten kunde bara inte somna låg och fundera, störde mig på olika saker och ja sen hade halva natten försvunnit och när jag äntligen somna så var det nästan dags att gå upp.
Jag är trött och lätt retlig har varit det i över en vecka nu tror ja, ibland så stör jag mig bara på det mest.

Ja tror ja ger upp nu faktiskt. Det mesta strular sig ändå bara så nu får det vara bra.
kanske om jag slutade prata med alla bara liksom var med mig själv då kanske det skulle bli bättre bara tänka på mig själv och skita i andra perfekt vore det. Men nu vet vi ju redan att jag inte skulle kunna göra så och vissa människor i ens omgivning är det nästan et krav på att man försöker va trevlig mot vare sig man vill eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar