måndag, juli 20, 2009

20 Juli 2009

Idag är det måndag ny vecka med nya arbetsdagar varav idag var en.

Ska passa på att gratulera alla som heter Margareta idag oxå grattis till alla er och ett litet grattis även till mormor och mig som har det i andra namn.
Mamma var här en liten sväng i eftermiddas och jag fick en liten namnsdagspresent :-) Tack mamma.

Nu så tar jag det bara lugnt och ska se om jag kan få upp alla inlägg nu som jag inte publicerat än pga att bilderna saknats så dom kommer nu i kväll iaf.

Älsklingen passa på att åka hem när jag var på jobbet så nu sitter jag här helt själv :-(

Dom flesta som känner mig vet att jag ibland kan bli väldigt lätt retad speciellt om saker väldigt ofta upprepar sig och jag är även en sån person som då blir lika störig tillbaka och svarar på samma sätt som jag tycker jag blir bemött, Jag är även långsur och kan reta mig på saker väldigt länge. det var bara en parentes men det här vet ju dom flesta i min omgivning iaf om ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar