tisdag, juli 28, 2009

Halvkass men ändå bra dag i Norrköping

Var som sagt i norrköping i dag med Ida. Hela dagen har varit lite halvdan inget har riktigt gått bra. det börja med att det droppa blåbärssaftsrester ur soperna på hela köksgolvet när ajg skulle åka ingen bra star, sen så kom jag på när jag kommit halvvägs att jag nog inte hade stängt av datorn helt toppen så det fick Kim göra tack för hjälpen. Sen så hitta jag ingen väska som var en av dom sakerna jag skulle köpa men hitta massa annat och hade jätte kul undeer själva shopping turen.

Sen så åt vi glass och jag skulle köra Ida till tåget, då kom en jubel idiot och körde rakt in i mig när jag stod stilla vid ett rödljus toppen blev inga skador varken på mig ida eller bilen men en chock det fick man ju.

Sen äntligen fick jag åka till min Älskling som hade lagat jättegod mat till mig :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar