onsdag, juli 01, 2009

Regn :-)

Vaknade i morse och upptäckte till min glädje att det regnade ute det behövdes värkligen och förhoppningsvis så kylde det ner min lgh lite.
Efter jobbet åkte jag bara hem en snabbis för att hämta mina grejer sen åkte jag ut hit till mammsen som dock inte är hemma- Dom är i stugan så bara jag Filip och Simon hemma eller just nu är det väll bara jag.
var in med Zenitha i hamnen och åt glass och kollade in lite bilar förut mycket trevligt åkte med henne in jag var ju ändå på halva vägen för henne.
Andledningen till att jag är här egentligen är ju att jag ska vattna lite blommor och ta hand om katten när dom är borta. Katten har fått mat och blommorna får vatten i morgon.
Nu ska jag se om mina bröder lyckats ta sig hem så vi kan äta kanske för nu har jag väntat massa länge på dom.... Kommer dom inte snart så äter jag så får dom värma maten det hade dom ju ändå fått göra om jag inte sovit här. Så nu kom dom tror jag bra för jag håller på att svällta ihjäl, oavsett så ska iaf jag äta nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar