onsdag, juli 15, 2009

Överraskning :-)

I söndags så åkte jag precis som planerat med mamma till jobbet tänkte jag kanske skulle bli kvar en natt till hos mamma. Men riktigt så blev det inte, på dagen så fick jag ett litet sms att Patrik hade kommit och var hemma hos mig, vilken söt överraskning (Jag älskar verkligen överraskningar :-)) så efter jobbet fick vi hämta honom och sen åka hem till mamma, blev att vi åt där oxå och satt och prata lite hann med en prommis med vovven oxå.

I måndags var det jätte fint väder och vi åkte ut till stugan, (lånade nycklarna och tanken när vi var hos mamma i går) Jätte mysigt och varmt badväder så där tillbringa vi hela dagen. På kvällen åkte vi till hamnen och spela lite minigolf och åt glass :-) Blev en grill kväll, jätte gott

Ja sen så har jag jobbat både i går och idag annars har det inte hänt mycket, Patrik åkte hem i dag efter att jag åkt till jobbet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar