tisdag, september 09, 2008

Tisdag hela dagen...

Vaknade tidigt i morse och kunde inte somna om. Varför är det alltid så när man har chansen att sova och borde göra det så kan man inte ? Tittade iaf på lite film innan jag gick upp.
Cyklade ner på stan och gick en liten runda tillsammans med Ida. Följde Ida till jobet innan jag cyklade vidare till mitt jobb.
Kvällsjobb idag... När jag skulle cykla hem efter jobbet så kom jag på att jag hade glömmt cykellyset hemma, har ju varit så ljust ute i sommar att jag inte behövt släpa på det men nu så är det ju mörkt ute så nu behövs det, och det är ju dessutom lag på det tur jag var ganska så ensam på vägen hem .
Nu så har jag pratat lite i tfn och nu så blir det att se nåt avsnitt av väner innan det blir att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar