söndag, september 28, 2008

Helgen som vart :-)

Blev en långhelg det här och tydligen har jag haft massor att göra så jag inte haft tid att skriva här nåt så ja då får jag ta det lite i efterhand då.

I fredags så blev det en skön efterlägtad sovmorgon hade en hel lugn dag och ja det hände inte mycket alls. Var ner till Ida på jobbet ochsnacka lite skit oxå :-)

Lördag blev lite plock hemma på dagen. Mormor har fyllt 80 så blev att fira henne på kvällen, jag hämtade Kim och Ida först så alla slapp ha varsin bil med sig. Åt hos mormor och morfar sen åkte jag ganska tidigt därifrån för att möta upp mitt besök som kom då oxå ;-) Vi körde hem bilen åt mamma sen så körde vi hem Kim och Ida resten av kvällen bestod av filmtittande och mys. Var på Max och åt oxå första gången jag äter nåt därifrån sen det öppnade var helt ok mat där iaf.

I dag så blev det en extremt kort sovmorgon. Va riktigt fint väder ute oxå så vi bestämde oss för att åka ut till stugan och ta en prommenad, så blev då först en tur till mamma för att hämta nycklar och bränsle dunken till båten innan vi åkte ut till stugan var en jätte fin höst dag där älskar miljön där ute. Gick till vindskyddet och tillbaka iaf.




väl hemma på fastan land igen så laga vi lite mat, blev taco paj och sen även lite efterrätt:-)
såg en film och myste lite oxå innan han åkte hem:-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar