torsdag, september 04, 2008

Stockholm

I dag blev det en tidig morgon trotts att jag är ledig. Skulle möta Ida utanför hos dom kl 7.50 så det gjorde jag sen så gick vi till tågstationen för att ta 8.13 tåget mot Stor stan Stockholm. Blev lite trött där på tåget ett tag men vaknade till sen när vi kom av och in i stan. Har kommit på vad extremt olika alla platser luktar (kan va så att jag kännt dofter mer nu när jag just blivit av med det värsta av min snuva) tågcentralen i sthlm luktade iaf riktigt hemskt och det var ju början så sen så kände jag typ allt.
Vi har gått massor under dagen och det könns i fötterna det kan jag säga. Åt jätte god lunch på ett ställe oxå, rödspätta blev det var salad och frukt buffe till oxå så lite sallad och melon och jordgubbar blev det oxå :-)















Gick massor mer efter lunchen och sen så blev det fika sen massa gående igen. Men har hittat lite kul oxå, ett par svarta jeans Hur sköna som hellst:-) en svart tröja som jag bara fastnade för en väska, foundation och lite annat smått och gott ;-)

















Kändes riktigt skönt att vila fötterna sen när vi satte oss på tåget hem 17.40.














Sen jag kom hem har det bara blivit lite tfn pratande nu så är jag så trött så nu blir det att sova.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar