tisdag, september 02, 2008

I natt smide jag tusen planer...

I natt smide jag tusen planer ...Men i morse gjorde jag ändå som vanligt igen .......

I natt sov jag så otroligt bra, vet inte när jag sov så bra sist, tråkigt bara att natten tog slut och det var ett måste att gå upp och ta sig till jobbet.
Tiden har gått extremt långsamt i dag segt hela dagen. Vissa dagar undrar man vad som var meningen med finns det en mening med alla dagar? Ja antagligen så är det nån mening med dom iaf.

Var och beställde lite saker jag ska ha till bilen efter jobbet i dag ska hämta dom på fredag.
Har även bakat en äppelpaj när jag kom hem som jag ska ha med till våra APT i morgon hoppas nu bara att den är ätlig oxå för kan ju inte direkt provsmaka det ser ju inte så bra ut.

Nu är jag så extremt trött att det nog blir att jag lägger mig i sängen och sover snart, kanske lite tidigt men får väl läsa lite först då eller nå sånt.

Nu är snart den här dagen Historia den här dagen kommer aldrig att inträffa igen känns lite konstigt när man tänker så då undrar man var meningen var oavsett vad man gjorde för den kommer aldrig hända igen 2 September 2008 är snart förbi bara så där lagd i högen med passerade dagar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar