måndag, september 29, 2008

Sovandes

Fattar inte hur man vissa mornar kan vara så enormt trött, tycker inte jag lägger mig så enormt sent och ändå är man inte människa förrens framåt lunch.
tur jag slipper gå upp tidigt i morgon iaf.

Haha Ganska komiskt... Började skrva lite igår men somnade mitt i det måste alltså varit mycket trött då.

Får väll fortsätta skriva från där jag somnade då helt enkelt. Iof så hände det ju inte så mycket i går. Jobbade hela dagen sen skulle jag träffa Ida och vi skulle kollat upp lite saker på stan men hon hade åkt på att jobba extra så hälsade på henne lite på jobbet iaf.
kom väll hem vid så där 20.15 och la mig direkt i sängen och hade inte alls en tanke på att klockan inte var mer så blev riktig tidig sängång förutom att jag var ut och lämnade lite saker till mamma när hon slutade kl 22.
Väldigt ont i min fot och svårt att gå på den har försökt med allt nu men slutar nog med attjag får gå till en vårdcentral iaf för att kolla upp den.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar