lördag, september 20, 2008

Förvirrad

Jobbade dagtur i dag en bra dag på jobbet, Vi fick tårta för att storstädningen är över och den har gått så bra :-)

Vissa saker gör mig så förvirrad, i dag så har jag fått två budskap, två elt skilda, det första ett negativt som inte alls var vad jag hade trott och hoppats på hade jag vetat det skulle vara det beskedet ag skulle få hade jag aldrig ens ställt frågan :-( Slutade iaf med att jag som egentligen skulle städa åkte ner till Ida på jobbet i dag oxå som ett totalt nerv vrak, vad skulle jag göra utan Ida



Ja men sen då några timmar senare efter lite prat och diskussioner ja då kom nästa besked som var det totala motsatta eller nästan totalt iaf så då blev jag jätte glad iaf och nu har jag hunnit lugna ner mig oxå och mår lite bättre. Nu är bara frågan är det jag som övertalat eller påverkat för mycket eller var det egen fri vilja?

Jag har känslor som bara väller över nu men känner mig så enormt förvirrad vad ska jag tro egentligen?

Tack Ida för dagens stöd och för att du orkade lyssna på mig det betyder så mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar