söndag, augusti 30, 2009

Söndag

Söndag och slut på helg och vad har helgen bjudit på? jo massor nice vila lite film och lite träning i går. Åt även midda med Ida i går.
I dag skulle vi oxå träna men tji fck vi för när vi åkte förbi där vi tränar så var det kolsvart och det visade sig ju att det var... just det söndag och det sklle stänga om 45 min vet inte varför det var svart redan men var väll ingen där kanske. Vi fick iaf skjuta på träningen tills i morgon men det får väll gå för den här gången då.
Ja det var allt för den här helgen nu ska jag fortsätta prata med mitt hjärta.

2 kommentarer:

  1. Vart tränar ni? Måste också börja ta tag i det men blir nog friskis och svettis gympa för min del och simma ;)
    /Veronica

    SvaraRadera
  2. ok nice man kanske kan hänga på nån gång har ett anta kilo jag behöver bli av med ;)

    SvaraRadera