måndag, augusti 24, 2009

Första dagen....

Första jobbdagen i dag efter 4 veckors semester Helt ok dag faktiskt och när jag väl var på jobbet så gick ju allt strålande det är ju bara det där innan att veta att helt plötsligt har man nåt att passa som man inte kan ändra på oså.

I dag är det oxå första dagen på resten av mitt liv. Nu är det bara att hoppas at det här går som det ska men kommer bli mycket jobb. Som tur är så behöver jag inte göra allt det här jobbet helt ensam jag kommer ha sällskap av Ida genom det oxå:-)
Första dagen har gått bra nu hoppas vi att det fortsätter så.

Har pratat med min Patrik nu oxå :-D
Fick mig en regäl överaskning oxå hade aldrig trott det men blev en glad överraskning

Nu blir det att sova för det här var inte enda dagen på jobbet bara för att det var förasta det följs av sisådär fyra dagar till den här veckan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar