tisdag, augusti 18, 2009

Semestern

Oj då var ett tag sen jag skrev här nu eller rättare sagt jag har inte skrivit alls under hela semestern har så klart haft för mycket annat skoj att göra och inte varit inärheten av datorn på nästan hela tiden.

Orkar inte ta allt så exakt så här kommer en liten uppdatering av vad som hänt under semestern bara.

Har varit hos min Älskling vi var och bara slappat o fiskat lite.
Hälsat på Martina i Motala varit på krogen där med massa glada tjejer.
På följande semester med älskling :
Tältat både i Karlstad och Orsa.
Varit i Sysslebäck och mesta dels fiska var i den vackra naturen och sov på ett jätte mysigt hotell.
Tittade på björnarna och Tigrarna i Orsa björnpark så fina djur.
Tillbringade massa tid i stugan med Patrik hela familjen minus Kim och Ida plus Elina. Åkte vattenskidor och ring och lekte massor :-)
Spela minigolf med Yngsta bröderna Elina och Ida.
Var och fiskade med Patrik och Filip en dag sen bara jag och Patrik en dag.
Kräftskiva har vi med hunnit medoxå i lördags.
Patrik åkte hem i söndags kväll. söndagen var överhuvudtaget kass även måndagen var skit....

Ja det var min semester och nu är jag inne på sista veckan som troligen kommer bestå av slappande.

Kommer ett inlägg med semesterbilder sen med.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar