onsdag, augusti 26, 2009

Så skit allt är så skit!

När allt äntligen ska bli toppen. När jag äntligen bestämt mig nu för att ta tag i den del som verkligen inte fungerade i mitt liv på många år och kämpa för att lyckas, Vad händer då? Jo då är det nåt annat som går snett.
Varför kan jag inte bara få se fram mot nåt och få vara glad över att det kommer bli så och att det verkligen slutar så oxå varför vänder allt då jag äntligen får den känslan ?

Har så mycket tvivel i mig nu och så många frågor jag inte vågar ställa av räddsla för allt.
Jag får helt enkelt vara ledsen ett tag kanske går det över eller är det just det det inte gör

Var med Ida i dag efter jobbet för att fortsätta delar av mitt nya liv den delen går iaf skitbra än så länge och jätte kul är det oxå och var riktigt skönt att få av reagera sig lite och verkligen bli trött längtar tills nästa gång.

Nu ska jag på dejt med mina tankar och min bok.

Nä för fan palla snacka skriv ett mail om ni vill nåt, mobilen får vara avstängd en stund i kväll så jag får bara vara själv ett tag.

1 kommentar:

  1. Ord kan vara så överflödiga ibland. Jag sänder dig en stor tanke istället!!
    KRAM KRAM

    SvaraRadera