söndag, augusti 23, 2009

Sista dagen på semestern:-(

Ja då var sista semesterdagen snart slut för den här sommaren då. Är med delade känslor jag går till jobbet i morgon visst jätte kul att komma tillbaka till alla arbetskamrater och sen så tycker jag ju faktiskt att mitt jobb är roligt. Men sen är det ju den där saknaden som kommer nu jag kommer inte kunna träffa min älskling när och hur som hellst nu måste det ju inte bara passa oss utan även mitt arbetsschema.

Så vad har jag gjort av den här dagen då ? Låg i sängen o lyssnade på min bok hela förmiddan och fram till Ida ringde vid 15 Då åkte vi och handla och sen har jag roat mig med att baka matbröd och lagat kycklinggryta, förberett en annan typ av kycklinggryta jag ska göra i morgon och även förberett en tacopaj som jag oxå ska göra klart i morgon. Är så skönt att göra såna maträtter som det blir lite mer av så man har lite matlådor i frysen sen att välja mellan.

Ja så är det iaf. Imorgon är dagen då vardagen börjar igen och det är inte bara jobbet som börjar då utan en sak till och vi ska lyckas så bra eller hur Ida ska bli så kul att göra det här tillsammans med dig och jag känner mig tro det eller ej riktigt motiverad.

Nu är det godnatt här iaf eller jag ska starta min bok igen och lyssna på den tills jag somnar:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar