lördag, december 26, 2009

världens bästa jul ever :-)

Hade en bra julaftonsförmidda med familjen, åt god frukost och umgicks och hade det trevligt och förberedde lite. Åkte till jobbet vid 13 med vägen förbi kyrkogården och tände så klart två små fina ljus hos pappa :-)
Trodde det skulle bli en ganska trist julafton då jag först jobba och sen inte fick fira den med den jag hellst av allt ville fira den med men oj så fel jag kunde ha. Va hög mys stämning på jobbet
Hade en toppen trevlig kväll med mina underbara arbetskamrater.
Åkte tillbaka hem till mamma och kommer in mitt i julklappsutdelningen och vem sitter inte där? Jo just precis den jag mest av allt ville fira min jul med min älskling hade åkt hela vägen för att fira jul med mig :-) bästa julklappen helt klart.
Så fick min dröm jul iaf och fick massor andra fina julklappar oxå helt enkelt en jätte mysig jul
Jag och Patrik sov i personalrummet då min säng hos mamma är så liten så där nere fanns det iaf fler sängar :-)

På Juldagen så spela vi massa super mario med Filip Simon och Kim på Wii innan vi åkte hem till mig och bara tog det lugnt och såg på film .

Idag har det inte hänt så mycket blev en liten sovmorgon innan vi skulle iväg båda två, då när vi kom ut till bilarna och jag hade skrapat rutor och borstat jätte noga på min bil ja då satt bilfan fast, bara tur att Patrik inte hunnit så långt så han kunde köra mig till jobbet :-)

Nu har han kommit hem till sig iaf och jag har oxå kommit hem från jobbet och tänkte ta och sova.

Tack till alla gulliga människor som gjorde den här julen så bra och speciell trots att jag itne hade så stor julkännsla innan :-D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar