söndag, december 13, 2009

Lugn Lucia söndag iaf :-D

Lucia i dag men har inte sett en endaste en...



Blev ingen lugn kväll igår blev nån typ av fest ist men jag höl mig på min lilla lugna kant hade ju varit uppe massor av timmar och orkar ju itne så många timmar riktigt än, känner mig ju inte helt pigg än men det kommer väll kanske. Iaf så kom det lite folk och vi spela hur visste du det. det var ju trevligt. Men det var skönt att sova sen när det änrligen var dags för det. Patrik mår som han förtjänar i dag och antagligen jag med. har huvudvärken hugo dock inte pga alkohol utan andra orsaker.



Idag så blev det iaf en lugn dag vi har tagit det lugnt varit och matat nassarna o fan vad snorigt halt det vr på vägen var nästan läskigt. kommit snö oxå så det är lite ljusare ute nu iaf:-) ska ut och leta nån gris i kväll men med min tur så kan jag ju glömma att få se nån. Jag tror det är en stor lögn det där om att dom skulle vara så många och förstöra så mycket vafan jag ser aldrig till nån och då har jag ändå varit på platser dom får mat men nä inte ens där så tror inte dom finns på riktigt förän jag får det bevisat för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar