onsdag, december 09, 2009

Julfest med jobbet

Ikväll var det julfest med jobbet riktigt jätte skoj var det och massa god mat och jag som inte gillar lekar så där jätte mycket i så stora sällskap tyckte det var jätte bra lekar. Först var vi lag på tre och tre och skulle svara på vilken tv serie olika låtar tillhörde, vi trodde typ vi hade alla fel och var inte så haj på det var ju dessutom bara jättegamla serier men vårat lag vann faktiskt till och med. Sen var vi uppdelade på två lag och hade rullstolsrally, hur kul som hellst verkligen och det var svårare än man trodde att ta sig fram i såna. så helt klart en lyckad kväll. Lite svårt att äta bara men ja blev väll lite mindre än vanligt bara helt enkelt får ta det som det är är glad att jag iaf kan äta så jag inte behöver mina dropp påsar längre.

Efter festen så fick jag äntligen komma hem och krama på min älskling som det känns som evigheter sen jag träffa. Han kom i kväll när jag var på festen. Behövde verkligen få träffa han nu har inte känt mig allt för positiv nu när jag blev sjuk och allt och dom ännu en gång inte vet vad det är så nu behöver jag han massor.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar