måndag, januari 11, 2010

överraskad

Jobbade i fredags åkte förbi Ica och handla lite på vägen hem .
När jag sen kommer hem böjer mig ner för att knyta upp skona och sedan reser mig upp får jag typ hjärtat i halsgropen då jag bara snabbt hinner se nån stå i mörkret framför mig nästan så hjärtat han stanna innan jag såg det var Patrik och var ju inte alls beredd på det. Så då kom han och överraskade jätte mysigt älskar att bli överraskad.

Nu har Patrik lagat mat till mig tills jag kommit hem efter jobbet 22 både i lördags och söndags så fått god mat ochvin båda kvällarna, han är så söt så.
men i dag så åkte han ju tyvärr hem när jag åkte till jobbet och jag längtar redan till nästa gång vi ses det är så tomt i sängen utan honom.
Nu är det visst dags att sova igen oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar