söndag, januari 03, 2010

2010

Ja nu vardet alltså 2010 då hur ska man nu komma i håg att inte längre skriva 2009 utan 2010? brukar ju ta evigheter innan man kommer in i det.

Nyårsaftonen firades med en liten förfest hos Älskling med några trevlig människor innan vi alla gick vidare till den egentliga tillställningen. Vi åt tre rätters midda och drack massa gott Dansa och tittade på raketer och hade det jätte trevligt. Jag och Patrik gick väll hem vid 02.30 nån gång.

Nyårsdagen tillbringade vi i sängen hela dagen båda två var så jätte trötta gick ut en sväng för att handla nåt att äta men allt utom pizzeriorna var ju stängt så då fick det bli första måltiden i år, pizza.

I går tog vi det lugnt på dagen var ute en sväng och matade grisarna bara. Sen satt vi ute och hoppades på att få se nån liten gris på kvällen men inte det så vi fick helt enkelt ge upp och åka hem.

Och Idag var det då tyvärr dags för mig att åka hem till mig då jag måste jobba i morgon.
Men har världens snällaste pojkvän som kör mig in till linköping så jag får ta tåget därifrån hem..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar