fredag, januari 01, 2010

2009

Ja då ska vi se vad som hände i mitt liv 2009 då:


¤ Börja året med sjukskruvning

¤ Hela året har innehållit en hel del mag undersökningar, Coloskopi*2, Gastroskopi och massa provtagningar. Allt utan något direkt bra svar.

¤ En sälen resa lyckades jag slinka med på med Familjen :-)

¤ Fick min tillsvidare anställning i februari sammtidigt som alla varsel brev skickades ut men jag fick vara kvar :-)

¤ Massor resor mellan Nyköping och Åtvidaberg

¤ Massor med Kärlek :-)

¤ Min och Patriks första gemensamma semester tillbringa vi i värmland o Dalarna

¤ Blev en del fiske turer i sommras med

¤ Jag har hunnit fira ett helt år med min älskling

¤ Fick min tilssvidareanstälning pacerad på min avd i höstas

¤ Blev inlagd på sjukhus med dropp för oklar infektion, Ny upplevelse och nog en bra erfarenhet

¤ Ullaredsresa med Ida.

¤ Julafton firade jag på jobbet fram till 22

¤ fick min bästa julklapp ever av min älskling när jag kom hem efter joet i form av överraskningen att han var hemma hos mamma då .

¤ Firade Nyår med min älskling och många trevliga människor.


Ja det var mitt 2009 så kort och gott Kärleks mässigt har jag mått toppen hela året men i övrigt så finns det annat som fått mig att verkligen mått dåligt hoppas på att 2010 blir bättre på det viset och att jag får alla mina svar då

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar