tisdag, september 22, 2009

Senaste veckan Sjuk osv

Nu var det ett tag sen igen men allt har sin lilla förklaring. Förra veckan var jag hemma från jobbet hela veckan nästan (gick tillbaka till jobbet på lördagen) Var tok förkyld och hade feber och var total äckad i sängen. Ida och Kim var snälla och kom med mat till mig en dag.
Och sen kom in älskling på onsdagen och pyssla om mig ända tills i fredags åt god mat och kräftor och grejer jätte gott. (Åt ingenting innan den veckan mer än den gången kim och Ida kom med mat så pass däckad var jag men kändes skönt att få isig lite mat sen iaf )

I fredags åkte älsklingen vidare för att tillbringa 4 dagar i skogen. jag var hemma fredan oxå sen så jobba jag i lördags och söndags. fortfarande förkyld men man kan ju inte vara hemma hur länge som hellst ju. Har umgptts en del med Ida och lillebror nu senaste dagarna oxå massa singstar och skoj Och Ida hjälpte mig att hitta det jag skulle ha på stan i måndags oxå så nu är jag förberedd och har det jag behöver tror jag ;-)

Idag har jag mest softat eller lite städning har det blivit med.
Nu ska jag sova för i morgon är tidig arbetsdag. Snart kommer Patrik tillbaka från sin tur i skogen oxå så han sover här iaf.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar