torsdag, september 10, 2009

Jobb och stan

I går var jag på stan med Zenitha och kika runt lite och åt lunch innan jobbet mcket trevligt är ju inte allt för ofta...

I dag var jag med Ida på stan efter jobbet Hittade ett par nya skor så nu får vi se om jag kan lära mig att älska dom som jag älskar dom jag har sen tidigare som jag haft sen gymnasiet blir svårt att ersätta dom men sparar dom nog så jag iaf kan ha dom som skogsskor ett tag till ;-) sen var vi och tränade, blev lite väl mycket folk där vi får nog ta och kolla upp när dom har sina olika schemalagda pass där så vi inte kommer mitt i all röra i fortsättningen. Nu har jag Pratat lite med min Patrik och ska nog ta och sova för i morgon är en ny arbetsdag...

1 kommentar:

  1. Tack. Ja det ska faktiskt bli roligt jobba med lite killar för en gångs skull, och som du säger verkar jobba mer inom omsorgen :)

    SvaraRadera