måndag, september 07, 2009

R.I.P

Min lilla älsklings bebis har blivit sjuk :-( Jag skulle egentligen ha firat Ida i kväll men kännde att jag är alldelles för trött och har haft ont i huvudet hela dagen så stanade hemma för att lägga mig tidigare ist. Men riktigt så blev det itne då jag upptäckte att min lilla bebisråtta var sjuk eller han var ju inte bebis han var ju faktiskt ca 1 år och 8 månader och så gammla blir dom ju inte heller. fanns inget att tveka på han mådd dåligt och kunde inte röra sig fullt ut och jag kunde inte se han så dålig så blev att ringa mammas man som fick komma hit och hämta Leo efter att dom firat Ida. så nu är han nog i råtthimelen min lilla älskling, kommer bli så tomt utan honom :-( men det var det enda rätta.

R.I.P Leo min bebis

kommer sakna dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar