onsdag, juli 28, 2010

Var tog tiden vägen ?

Vad tiden bara rinner iväg ibland nu är det ett par veckor sen jag skrev här och jag hade ju utlovat lite bilder, dom kommer så småning om får bli ett sommarbilds inlägg här snart.
Får uppdatera lite sen sist. Sista semesterveckan tog jag det bara lugnt solade och bada när Patrik jobbade och sen lite lugna kvällar på helgen så var vi ute på en ny kajak tur den gången valde vi att övernatta oxå så vi blev ute i två dagar var riktigt fint trevligt och mysigt.

Semestern tog slut och vardagen började igen med en massa jobb har jobbat två veckor redan.
I helgen så åkte vi ner till Åtvidaberg där vi hade en fiske och mys helg i naturen. givetvis så kom det där regnet (som jag inte sett till en droppe av på hela semestern) oxå och höll i sig ordentligt i 2 dagar så var ju lite synd men vi va ute iaf. var ute För att jaga vildsvin en kväll med men kom bara fram såna jätte jätte små randiga bebisar så fick nöja mig med att titta på dom.

Finns så mycket mer tankar o saker att skriva om men inget som jag tycker platsar här eller som jag vill dela med mig av så det får stanna hos mig.

Nu så har jag slappat och slöat hela morgonen och det börjar bli dags att gå upp om jag ska hinna med nåt innan jobbet i dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar