tisdag, juli 06, 2010

Huvudtrassel!

Det har hänt en hel del och jag mår inte alls bra Tankarna snurrar och hur ska jag egentligen göra eller gorde jag rätt ?
Ur allt det negativa så fick jag iaf fram en del jag blev väldigt glad över men för att jag ska kunna vara glad över det måste jag ju reda ut allt det andra oxå.
Ähh jag vet inget längre hur var när varför? Ge mig styrkan att ta rätt beslut vilket är rätt föresten?
Känns iof lite bättre nu efter att ha rätt ut lite och fått mer fakta och saker har ändrats och så men har det verkligen ändrats eller är det bara tillfälligt nu ett par dag för att det kom upp till ytan ?

1 kommentar:

  1. Vad har hänt gumman? Bara att du hör av dig om du vill prata ut eller bara lätta på tankarna till någon.

    Tänker på dig och finns vid din sida hela tiden!
    Kramar

    SvaraRadera