torsdag, maj 06, 2010

Massa har hänt

Oj vad länge sen det var jag var in på den här sidan. Har varken hunnit med min egen blogg eller att läsa andras på sista tiden.
Och vad har då hänt sen sist jag bloggade? Massor jag har blivit ännu ett år äldre fast det är ju iof mindre kul men iaf. Jag har blivit sambo med min underbara Pojkvänn vi har flyttat in alla hans saker och fixat och donat för att det ska bli trivsamt och bra här hemma.
Jag har jobbat en hisklans massa känns det som men det är ju precis som vanligt när det gäller den biten.

Jag har äntligen fått alla mina prov svar och undersökningssvar om jag sen blev nå klokare av det det är tveksamt men har dom iaf.

I tisdags var jag och Ida i Stockholm och sprang runt bland alla miljoners människor där, jag köpte typ inget själv men Ida hitta lite iaf och det var ju själva tanken så det kändes bra.

Idag så ska jag bara vänta på att Ellie ska ringa o se om hon hade tid med lite lunch innan jag börjar jobbet nå anat blir det nog inte av den här dagen sen.

Men är väll ändå dags att gå upp snart som det känns.
Ha en bra dag nu allihopa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar